Sprawne zarządzanie dokumentami.

Umieść wszystkie dokumenty firmowe w łatwej do zarządzania bazie i nadaj uprawnienia dostępowe po poszczególnych folderów.

Dokumenty? To proste!

Konfigurowalna Baza Dokumentów

Uprawnienia Dostępowe
Na Poziomie Folderu

Podgląd Dokumentów

Pobieranie Dokumentów

Wszystkie dokumenty w jednym miejscu

Repozytorium dokumentów SolisApp zapewnia sprawne zarządzanie i kontrolę nad dostępem do dokumentacji całej firmy.
Karty katalogowe, wzorce umowne, czy też prezentacje są łatwo dostępne dla uprawnionych użytkowników.
zamów prezentację Solisapp

Korzyści z wdrożenia CRM Solis App

Łatwe zarządzanie jednolitą bazą dokumentów

Jednolita baza zapewnia szybki i wygodny dostęp do dokumentów i ich wersjonowania, niezależnie od lokalizacji. Sprawne wyszukiwanie informacji w dokumentach przez użytkowników, a także możliwość jednoczesnego dostępu wielu osób.

Kontrola nad dostępem do dokumentacji

Zachowanie bezpieczeństwa danych i dokumentów na najwyższym możliwym poziomie, dzięki zróżnicowaniu uprawnień dostępowych do dokumentów. Zdecyduj, kto ma mieć dostęp do poszczególnych folderów.

Poznaj SolisApp i sprawdź jak może on pomóc zwiększyć Twoją sprzedaż!

Umów się na bezpłatną prezentację systemu.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami:

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.